Monday, October 13, 2008

93.9FM Radio24 malam ini

Untuk orang KL, jangan lupa malam ni untuk berkongsi cerita cerita lucu tentang penjenayah yang pernah anda baca di akhbar or mana mana menerusi Radio24 jam 9.15mlm hingga 10pm.

Untuk yang lain, sori beb siaran ni belum lagi satu Malaya but anda boleh layari secara live thru laman web Bernama atau Radio24.

Saya tengok dalam suratkhabar minggu yang baru lepas ni, banyak cerita cerita lucu tentang penjenayah semasa melakukan jenayah. Ada yang TERsamun Polis, ada yang TERtangkap akibat kebodohan sendiri sementara ada pulak yang TERkantoi tak pasal pasal.

Nah, sudah tentu ada antara anda sendiri pernah mengalami peristiwa sedemikian bilamana alasan yang dikemukakan penjenayah memang lawak sungguh!Jadik, jom kita kongsi bersama pendengar yang lain ek..

Eh, kenapa posting ni macam ni je? Sebab maklumlah baru je 12 hari raya...TAK LARAT!!Ha ha ha..

4 comments:

ilyAqila90 said...

malam ni xde kelas..leh la dengar suara abg..

nurdaniella said...

gelihati bila menonton berita tentang pencuri yang nekad masuk kedai emas dengan hanya sebatang kayu.. nasib baik tak kena tembak dengan pak guard.. juga tentang usaha mengebom mesin atm.. macam2 cara nak carik duit mudah..

Basteng said...

Salam Tuan,

Ana mewakili PIBK Sekolah Kebangsaan Bukit Kuchai (S.K.B.K) Puchong bercadang ingin menjemput Tuan utk menjayakan & menganjurkan program cegah jenayah ataupun pencegahan penculikan.

Sukacita, Tuan boleh call Ana at 018-2000137 utk maklumat lanjut.

Azahar
NYDP P.I.B.G ,S.K.B.K
http://www.skbukitkuchai.net

Bobby Matthews said...

Nice blog thanks for posting.

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis