Friday, October 10, 2008

tak larat..

Tak larat? Kenapa? Ya le, baru lepas raya! Eh?

Haha..ini kan alasan biasa yang kita dengar kan?ha ha..maklumlah dah makan segala tok nenek kuih dan muih kan? ha ha..dan perut makin ke depan ek?he he

TAPI

apa kata kalau penjenayah pun ada rasa macam tu? HAAAA, pasti seronok ek? Ok, saya perlukan spekulasi anda.

salam selamat.

3 comments:

Fireroll said...

penjenayah nak kenal erti tak larat?
uuiihhhh....
camne tu erk...???
diorang ni mcm xkenal pun erk...
dah la berdosa, mendatangkan kewahan tapi dalam masa yg sama risiko yg tinggi, mereka masih meneruskan kerja gila mereka...
diorang ni macamane nak insaf...
tapi tolonglah rasa penat dan insaf, wahai penjenayah semua...

adikABANG said...

penjenayah xlarat??
kalo penjenayah xlarat nak wat jenayah..mesti keje abg xbanyak kan?

Mrizam said...

Penjenayah ada jugak yang nak berenti,klu ikut ramai yg nak berenti tapi cuma hati kata boleh lagi,ni last sekali tapi penjenayah sekarang lagi melampau dari dulu. dulu cuma pasal nak duit senang dapat? sekarang??? hanya sebab nak suka, suka menculik,merogol suka teruk orang sedih,menangis, bengang. Kenapa generasi penjenayah ini terjadi , ialah wujud? atas faktor apa?.....lu pikir la sendiri.
vio

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis