Wednesday, September 24, 2008

Usiaku

1.25pagi

Hari ini saya melihat hidup saya berlalu lagi. Dan saat ini, saya cuma terfikir bahawa sanya adakah dapat saya memenuhkan sakibaki hidup ini dengan kebaikan?Saya semakin berusia dan setiap nafas mendekatkan saya ke nafas terakhir seperti yang dijanjikan.

Cuba untuk menyumbangkan tenaga, sudah. Cuba untuk menyumbangkan idea, sudah. Cuba untuk menyumbangkan wang ringgit, sudah. Lebih dari itu dah saya lakukan.

Untuk apa kata sesetengah dari kita? Untuk menyaksikan dalam nafas semasa hayatku sendiri negara yang bakal kutinggalkan ini kepada waris warisnya aman dan sejahtera.

Maafkan aku jika aku bakal berlalu tanpamu..

kamal fnd

4 comments:

laili said...

Salam...
Semoga sumbangan tuan (tenaga+idea+wang ringgit) memberi manfaat kepada semua...
Saya percaya dengan berkat usaha dan ketekunan tuan selama ini..dalam membasmi jenayah dan menyelamatkan nyawa...sedikit sebanyak dapat menyedarkan masyarakat bahawa pentingnya menjaga keselamatan....
Tuhan menjelaskan di dalam Quran surah an-Najmi ayat 39 yg bermaksud,"Sesungguhnya seseorang itu akan dapat apa yang dia maksudkan."
May God bless you

nurdaniella said...

semoga encik kamal akan terus menyumbang untuk kesejahteraan bangsa dan agama tanpa jemu dan tanpa ragu..

Dalam Dakapan Ibu said...

Salam,
Keep doing what you're doing. Kind hearted people are rare nowadays. It must have felt good kan to be able to do good deeds for your country... I salute you.

Eh, was that you I saw on TV just now?

ilyAqila90 said...

sedihnyer...
nape abg ckp mcm tu??

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis