Tuesday, February 17, 2009

Foto BOGEL ada di sini

Kecoh baru baru ini bila ada cerita basi tentang foto bogel tersiar di akhbar. Ramai yang tercari cari dalam blog hatta internet sekalipun. Ramai yang kecundang sebab foto eksklusif seperti ini memang susah nak ditemui. Pelik betul!! Sapa kata susah?

Secara jujurnya, apa yang dilakukan oleh tuanpunya badan yang memberikan pose istimewanya, tak siapa waima dia sekalipun boleh menafikan. Abis tu, kalau dah berada dalam kedudukan terkangkang, takkanlah tanpa kerelaannya kan? Bila tengok foto tu, saya berpendapat dia bersekongkol memberi kerelaan dan keredhaan yakni semasa detik itu dirakamkan.

Cumanya, barangkali dia tidak merelakan gambar itu di siar. Apabila ini berlaku, ianya bukan kes outrage of modesty (cabul) seperti yang digembargemburkan. Sebaliknya, kes insult of modesty@509 Kanun Keseksaan.

Oh ya, saya sempat bertanya kepada tuanpunya badan yang kalau saya hanya bercakap tentang hal ini manakala pembaca blog saya tak dapat tatap sendiri foto ini, mereka pasti akan kata saya berat sebelah. Senyum sahaja respons darinya.

Saya kata saya minta izin. Dia mengangguk setuju. Saya kata ni bukan untuk edar gambar lucah tetapi untuk pendidikan masyarakat. Dia ketawa kecil sambil menunjuk isyarat ok.

Jadi, kepada anda semua, takpayah susah susah cari. Ini fotonya. Nilailah sendiri samada saya di pihak yang benar ataupun tidak. Apapun, gunakan pertimbangan sewajarnya. (Klik di sini.)

kamal fnd hashim

42 comments:

n e b e said...

salam singgah bro..
ekekekekeke..klaka la pula..

:::jillian de jill::: said...

Bila tengok foto tu, saya berpendapat dia bersekongkol memberi kerelaan dan keredhaan yakni semasa detik itu dirakamkan.

hurm... ada makna mendalam.. tapi adakah ia ada kene mengena dengan kes yang digembar gembur kan?

cerpelai said...

Gua tak tengok gambar tu jadi untuk memastikan benar atau tak kerelaannya, tak berani nak cakap..!!
Kalau benar, maka trend humiliation terbaru sudah bermula dan kalau tak, harus cari siapa 'penembaknya'..!!

P/S:- Serupa ke gambar yang bro suruh klik tu dengan 'dia' bro?..
Kehkehkeh.. Banyak bulu..!!

Anonymous said...

say dah kata ini gambar bogel terbaharu..

Darling Pya said...

hahahaha...
tipah tertipu bang...tipah tertipu...muahahahaha

cerpelai said...

Dah klik dah pun..
Gua tak pasti pulak berbaur sinis ke gambar tu.. Ye ke bro?..

Gurauan je laa ni ye tak?..
Kehkehkeh..

Anonymous said...

Yang mana jadi pilihan :

kerelaan atau paksaan..
suratan atau kebetulan..
kesilapan atau rancangan..

kenangan atau ugutan..
amalan atau tarikan..

keputusan atau taruhan..
penyesalan atau pilihan..

keterbukaan atau kegagalan..
kekalahan atau kemenangan..

pakatan atau barisan..

He..He..He..

Anonymous said...

gambar ni joke lah bro. Takda kena mengena dengan sesiapa pun! Yang bestnya, semua klik gak! ha ha ha

MZ said...

haha.
you're funny.

saya rasa dia tak rela langsung kedua-duanya sekali.

cerpelai said...

Perasaan ingin tahu tu bro..
Gua pun manusia jugak.. Ada kelemahan.. Ada nafsu ye tak?..
Mana yang buruk pada orang, itu laa yang jadi perhatian..
Gua pun pelik dengan diri-sendiri..
Kehkehkeh..

Anonymous said...

he he he...steady bro yus! he he he

inilah perangkap puaka sang kelembir! he he he..hati Xmo klik tapi jari yang jahat!ha ha ha

FeeDa said...

YEEE...sy xtergoda utk klik
setelah baca komen2 dr rakan2 dah blh agak...mesti ada mssg tersirat dan tersurat...terpulang kepada pemikir atau panafsir kan bro...

NSMY said...

aaarrghh!! tidak gw pun tertipu! ah tertipu sudah gw.. adeh!

en. kamal ni mmg ler... suka wat lawak...

peace!

laili said...

ahak!
mula - mula hati tak mo klik tapi tangan ni gatai nak klik jugak so relakan aje...bukan salah ibu ngandung.......:)
eh, maner baby ashue?

zulshaari said...

aduh bisa Pak.. terkena juga.. tapi apa pun, asal hati ada senang. jangan ada susah macam itu orang udah leeeeeee..

Anonymous said...

Pandian (restoran taj maah, shah alam) cakap; sindri juga ada, lagi mau tengok worang punya ka? adechit!!sindri ada sindri tengoh la!

ha ha ha

Liyana said...

salam...komen sy ni takde kaitan dgn column yg ditulis...but since the chatbox was blocked..tpaksala tanya soalan kt sini...sy ada came across satu blog kes budak mati dlm jagaan babysitter,mmg sgt sayu membacanya http://memorizulaikha.blogspot.com,jd sy tanya pendapat en kamal la,dlm kes2 sebegini silapnya dimana?salah siapa?

cerpelai said...

Bangla kat tempat gua dulu pun ada cakap..

"Janji ada lobang.. Sindri punya tarak sama laa abang.."

Satu hari gua gelak terguling-guling kat situ..

Anonymous said...

ahaaa..kelihatannya die merelakan gambarnya diambil...tapi die mesti tidak merelakan penyebaran gambrnya secara meluas kerana boleh menjatuhkan maruahnya...hahaha...

tapi setahu aku...die mmg sokmo bogel tau...x penah nye nak berbaju...dah tu badan terlebih vulu-vulu...

:d

DeeN said...

Hahahahaaa .. lumrah manusia. Macam cth satu papan tanda - dilarang membuang sampah di sini - Aii, kat situ jugak la orang buang. Er.. sama ke tak?

Anonymous said...

Deen, lu spot on bro!

Ajami Hashim said...

u got me bro! hahaha!

Anonymous said...

sorang lagi tokono!!!he he he

Liyana said...

Salam..sy pun cuba buka sudah tidak boleh...secara ringkas nye benda ni baru jd last oct/nov di klang valley la,masih dlm siatan..autopsi dibuat di HKL..autopsi awal shows dlm perut kosong,air pun takde..kira tak makanla since morning..the mother is a teacher,baby pertama..n sering trima ugutan dr babysitter n hubby nye..plus she's worried yg babysitter ni dh ada jaga budak baru..yg sy phm diorg ni dok apartmnt/flat..anyway mmg aritupun blog tu dh mula padam entry awal2nya sbb diarah polis,maybe skrg ni open by invitation pun sbb dlm siasatan

Murni Alfathunnisa said...

haha..suspen jugak awal tadi. takkan la bro nak letak gambar tu kat sini..terkena rupanya.

NeNeK pSyChO said...

Salam...
Smpai ati... bru nk cri bhn gosip.
p/s: Mane tau bliau rela???

rose emely said...

hadoi yai...
pepagi jumaat jugak den terkene!
sungguh tidak sopan....

Anonymous said...

kuang kuang kuang..haha!
klik jugak..

Anonymous said...

Apesal tibe2 ramai mereka2 yg xdikenali disini..

Anonymous said...

i know you are going to do this. hahaha.. anyway, that shows that Malaysian has gut and desire to look at photos tagged 'BOGEL'...

Anonymous said...

n yet you still clicked! ha ha

Anonymous said...

Klik tak klik memang dah terkena juga bro. Perasaan ingin tahu?....

Admin said...

ni kes tanpa kerelaan gak ni, nanti da plak yg buat bantahan beramai

maiza said...

kureng dosa aku!
amin

Anonymous said...

mentang ke makhluk tu kurang akai, tak leh nak wat report...tergamak en.kamal memaparkan gambarnya di sini...

huhuhu...keluhan insan yang terkena gak!!!

Anonymous said...

biler nk tukar citer laen nih?

lyeen said...

Buat suspen aje.......

ahyeng yan'nazlin said...

saya rasa smua ini berpunca pada diri kita sendiri...kita yng menbentuk diri kita ke arah yng mcm mana..tidakkah begitu manusia...saya berpendapat jenayah yng ada di malaysia ne adlh dalam kalangan orang 2 yng mempunyai psychology yng sakit atau nama saintifik ptsd..kita yng memberi dan kita lh yng menerimanye...

ainul02 said...

ceh..kerana perasaan ingin tahu. koi terkena...huhu

Anonymous said...

cehh,,
hampeh..
ingat kan ape..
wat suspen je tuan kamal niy..

Anonymous said...

yannazlin, Post Traumatic Stress Disorder tu? hah, itu cuma alasan moden je tu...

asilahmuhajer said...

bila tuan rumah kata untuk pendidikan, dah rasa semacam dah. ye la..mana ada gambar bogel utk pendidikan?? so, gerakkan la hati utk bukak. dan hasilnye..aku tertipu...

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis