Thursday, October 8, 2009

Orang minyak


Orang minyak di Utara tanahair akhirnya tertangkap! Boleng je! Yang tangkap lak bukan orang sembarangan! Makcik umur 60an dengan adik lelakinya umur 53. Hulamak!!

Yang bestnya, selama ini dia dengan jirannya selalu tuduh menuduh pasal harta masing masing asyik hilang. Mentelah rumahnya dah 3 kali kena pecah tapi takda kesan pecah.

Cuma kali ini dia tahu dah si orang minyak masuk melalui lubang angin atas tingkap rumahnya. Mana tak HANGIN makcik tu!!

Eh, tak yah pakai bomoh ek?

22 comments:

kakcikseroja said...

orang minyak tu bukan sekadar terpaksa menahan malu malah kemaluan juga!

siti murni said...

Salam Tn. Kamal,
bagus la dah kena tangkap, buat orang panik & risau tak menentu..

faqhrule said...

boleng?
hahahaha
boleng = bogel

mOOn said...

eh.. tak tahu pun pasal orang minyak nie.. menarik2..

kenyalang said...

Masih ada kah orang minyak zaman ni? Bukan cicakman kah? Saya setuju cadangan Tn Kamal, nak tangkap orang minyak tu xpayah guna bomoh lah. Tembak je dengan pelali.

zeqzeq said...

lahirkan berbanyak orang minyak dari wanita.. kan baguss..

kenyalang said...

Lepas tu wanita akan menderita 9 bulan, xda maknanya En. Zeqzeq. Padamkan saja impian tu. Mlm ni mlm Jumaat, nanti En. Zeqzeq bermimpi jd sondel bolong baru tau.

PUTUBAMBU said...

terer gak makcik tu yek?!

kemaluan besar (malu besar) betul org minyak tu...hehehehe

kirana nakia said...

Salam
hehehe..kalau kat Perak..diorang tak panggil boleng..tapi 'bolen'..hehehehe..tapi cayalah makcik tu..girl power..mesti org minyak tu malu alah bila makcik tu tgk ehem dia..huhuhu..tak up to standard..hahahahaha

zeqzeq said...

kenyalang..
dah tiada wanita yang sanggup, kita cari 'dua alam' jadi org MINYAK HITAM.

ada kelaainan dan mencabar sesuai dgn zaman ini..canggih..
asyik lelaki saja..

Ogie said...

Salam En Kamal...

Terror jugak mak cik tu eh. Hehehehe.....very clever....cemana lah agaknya dia buat operasi menangkap tu eh.

simieY® said...
This comment has been removed by the author.
simieY® said...

orang minyak lupa nak cas kuasa dia kot..
sbb tu tak berdaya nak lawan makcik dan pakcik

azz...RUL!! said...

jgn sangkakan orang tua or makcik2 x dak power..hehehe

ajahare.blogspot.com said...

wah,
macam cerita p.ramli pulak entry hang tu !

dakwat-merah said...

asslkum cik kamal...saya amin dr klate..sblum ni saya ada buat komik indie(fotostat komik tu n tampal kat stesen bas)komik pasal remaja .tentang masalah buang bayi..saya nak benda ni samapi ke orang ramai.saya tak tau mcm mana mungkin dagn komik tu en kamal leh buat toton untk org ramai.sbb sy takder pebgikut lagi!! komik tu saya tak upload lg..bila masa menginzin kan saya upload n bg tau en kamal.. asslkum.

iDAN said...

.. elok dijentik anunya!!! menuntut ilmu tak bayar pengeras kut! sementelah itu kena tangkap... padan muka..!

Azelin M.Marz said...

tu la, elok2 jadi org betul, nak jadik org minyak jugak..kan da terkantoi..

ulukelang said...

Nie nak kena bagi KASI nie..
ORG MINYAK nie tahu ke idak HUKUMAN "KASI".

kenyalang said...

Salam semua,
cuba serapah ini kalau jmpa org minyak. Kalau mujarab bagus, tp sebaliknya tak taulah.

kurap sepupunya kudis,
anjing sepupunya musang,
Kau nampak aku jauh mcm gadis,
pabila dekat mcm btg pisang.
tiup 3x. Tp jgn tiup kat muka suami. Nanti suami nampak kita mcm btg pisang. Naya.
Inilah serapah utk menghalau org minyak. Serapah ini xterlibat dgn bomoh ya.

selipar buruk said...

hehehehe bolen tu bogel

Anonymous said...

Assalamu 'Alaikh.. Haa, sebut pasai orang minyak nih kat sungai petani pun top jugak. Tapi dah kantoi pun orang minyak tu. Silap masuk rumah ustaz.. Haha. Yang menaikkan darah penduduk kat situ ialah orang minyak tu made in INDON. Tak habis-habis wat taik kat M'sia. Last-last kena hentak sampai lembik.

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis