Friday, March 5, 2010

jawapannya tiada.

741 menunggang ke Sri Pentas Bandar Utama untuk MHI.
742 disondol dari belakang oleh sebuah kereta selepas tol Damansara.
748 tiba di TV3.
811 muncul di MHI
827 tamat sessi
830 terbaring disebab rasa sakit yang amat di T12 dan L1.

(Kesan cedera lama di tulang belakang muncul semula kerana momentum perlanggaran. Tersadung badan ke hadapan dan melentik bahu ke belakang. Impak hentaman diserap sepenuhnya oleh tulang belakang. Bergerak semula disc yang dormant klinikal kepada kedudukan kritikal.)

Tuhan Maha Kuasa. Ditangguhkan rasa sakit hanya setelah selesai MHI. Jadi , nikmat Tuhanku yang manakah yang dapat aku dustakan?

12 comments:

akak said...

Subhanallah.

Sat tadi kata berehat kat rumah, ni dah kat ofis?
Kamal, Kamal..

At the pace you're going, I think u need to use a body brace to support your back.

ninoZ said...

uiskkkk..
semoga cepat sembuh n pulih seperti sediakala..aminnn

siti murni ishak said...

Salam, saya ada tengok MHI pagi tadi. Nampak ok saja..tak sangka pulak. Mudah2an Tn. Kamal cepat sembuh, have a good rest!

sakai said...

sdr kamal,,semangat anda mmg cap jempol la,so tak salah i give u thumb up,,huhuu

kenyalang said...

Aik, dah ada kat ofis pulak? Ingatkan td rehat kat rumah. Ambilah ruang untuk rehat, kerja tu kerja juga. kesihatan kena jaga. Walau bgaimanapun Moga Allah sentiasa beri perlindungan dan moga cepat sembuh sihat spt biasa.

4z2 said...

Alhamdulillah...Allah masih melindungi Hamba-Nya yang berhati mulia ~ walau dalam kesakitan namun masih mahu beramal bakti kepada sesama manusia melalui slot MHI pagi semalam.Semoga cepat sembuh dan mudah-mudahan rahmat Allah untuk anda berpanjangan...Insya`Allah.

MZIskandar said...

takziah bro.. semoga cepat sembuh.

abdooss said...

Bro,
Nasihat saya - cepat2 jumpa pakar - Kiropraktor (Chiropractor).

Takut jadi macam Ras Adiba Radzi.
Janganlah ye..

xiaojie said...

My personal opinion..

Health is a sensitive issue.
It's not right for us to mention/qoute names.
As when visiting someone who's ill, we should pray for them, give him/her moral support and encouragement. We shouldn't make depressing statements.

Wallahu'alam

Anonymous said...

kerja???

awak ni degil ya amat....
bawak2lah berehat....

take care....

ashue said...

"ye la,awak ni degil! Babab kang!"


Bley??

*kerja! Kerja! Dateline kena kejar ni,kalau tak,melayang 45k..rugi..rugi..*

zeqzeq said...

kerja sendiri...moga cepat sembuh..bnyak undangan nanti

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis