Friday, January 1, 2010

ek?

Salam Selamat.

1. Seorang lelaki berdepan dengan hukuman penjara 7 tahun atau denda atau kedua duanya sekali jika disabitkan kesalahan mencuri 6 ekor ayam. Biasa je berita ni...

2. Seorang remaja ditangkap kerana disyaki melakukan seks luar tabii dengan seekor lembu. Eh? Luarbiasa!!!!

3. Dalam bidang jenayah, kecelaruan ini dipanggil beastialiti; Seseorang yang hanya mendapat kepuasan bila melakukan hubungan seksual dengan haiwan. Kalaupun orang itu telah mempunyai pengalaman seksual termasuk telahpun berkahwin, dia hanya mendapat kepuasan abadi bila dapat melakukannya dengan mana mana haiwan.

4. Persoalannya- apa yang seksinya pada haiwan ya?

ahaks!

8 comments:

creep said...

kegemaran orang tentang seksual ni tak semua sama bro... contoh kecik kalau minum air la cukup.. ada org suke teh tarik ada suke air kopi... tapi kalau dah tahap lembu pun dia belasah memang DIA PUN LEMBU la kot... Ape la bangang sangat mamat tu!!! adeiii..

kenyalang said...

Nafsu dah mengatasi iman mcm2 manusia tergamak buat termasuklah melakukan seks dgn haiwan. Ia sepatutnya disayangi bkn dianiaya mcm tu. Heeeii, xda kerja lain. Jijik Betul.


sapa2 boleh tolong carikan nama utk anak2 Eton dan Ijem. ada 5 ekor blm bernama. Itulah Kucing2 kesayangan saya. ha, ha...

RieTPG said...

Memang luar biasa kes ni kalau ada kat Malaysia.Dah melangkaui norma sebagai manusia yang berakal.

ajim said...

en kamal mungkin daya imaginasi mereka terlalu tinggi sehingga melakukan perkara 'gila' ni,ada kes tgk ikan pari pon bernafsu,manusia jns per tue,,huhu

zeqzeq said...

Natijahnya, bila rela dan redho dibolehkan??huhuuu..
walaupun niat baik??

reda anak dibawa lari, rela biniku, orang bawa pergi meeting??berjalan-jalan..redhi kan??

Anonymous said...

nak tahu sedap ke tak, cuba try test tengok..

:: hayati :: said...

insyaAllh tgh mlm ni sy wt post tenteng rogol binatang....sudi la melawat nnt...hehe

Ain @ Ein @ Een said...

ek? mcm kenal jer ayat tu..
kenape ek?

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis