Saturday, January 2, 2010

Kasyaf!

Sukar untuk melihat dari mata seseorang. Yang mudah ialah melihat dari kacamata mereka.

1. Posting semalam merujuk kepada beastialiti. Yang sukarnya, ada yang tak dapat menggambarkan bagaimana haiwan boleh dilihat seksi oleh si polan.

2. Yang demikian, supaya pembaca halaman ini dapat setidak tidaknya menggambarkan yakni membayangkan subjek ini, maka itu disertakan kepingan foto perbandingan.

3. Barangkali ini yang ternampak oleh mereka!


Normal vs Beastialiti








AHAKS!

kamal fnd hashim

8 comments:

♥ ashue ♥ said...

pamela anderson + posh beckham + katy pery + eva mendes..

haha.. but i ♥ Pamela the Froggie..

kenyalang said...

ha, ha, ha, he, he, he, xda idea nak komen. adui sakit perut ku ketawa. aduiii. mcm2 aksi best. he, he...aksi pak belang tu best giler.

ajim said...

mungkin pakar optik perlu mencipta cermin mata terbaru utk golongan beastialiti ni,,haha,,cun2 semuanya,,lepas ni kita bleh buat pertandingan ratu cantik haiwan kn

bungacahaya said...

Aikkk...betina jer ek? Jantan takdek? Hehehehee....

zeqzeq said...

dari sudut lebih kepada ingin kelainan RASA?..atau senag dikawal rahsia??nanti binatang boleh bercakap..

DeeN said...

Hahaha.. tiba2 ku terbayang lady gaga!

♥ ashue said...

Memang betina je kot..
sebab kalau ikot logik akal, kalau binatang tu jantan, dia tak stim,manusia tu perempuan, cane nak *&^%$#..
mesti lah binatang tu betina and manusia bertopengkan binatang tu yang jantan..
lain lah kalau gay..
manusia jantan vs binatang jantan..
tapi yang lebih arif mungkin MR. An Ib..
eh.. sasul..

NAJ HEBAT said...

haha.. pandai nye binatang2 possing yea..?

i feel your pain

i feel your pain
audrey & nurul hanis